Նկարչի ինքնակենսագրությունից. «Ես ընկերացա նոր միտումների նկարիչների հետ, ինչպիսիք են Մաշկովը, Կոնչալովսկին, Կուպրինը, Լենտուլովը: Այս խումբն «Ագուռի զինվոր» միության առանցքն էր: 1928 թվականին ես ստեղծագործական գործուղմամբ մեկնեցի Փարիզ: Ժամանակակիցներից իմ գլխավոր վարպետը Սեզանն է»:
Ռ. Ֆալկի՝ Ռուսական արվեստի թանգարանում ներկայացված «Ձիթենիներ. Պրովանս», «Մարսելում», «Զբոսանք. Փարիզ», «Ծաղիկների փունջ» գործերը պատկանում են նրա ստեղծագործության «ֆրանսիական» ժամանակաշրջանին:
Ֆալկի հետագա գործերի շարքում առանձնանում է 1948-ին ստեղծված «Սև շալի մեջ» նկարը՝ նկարչի կնոջ՝ Ա. Վ. Շչկին-Կրոտովայի դիմանկարը: Այս նկարը կարելի է վերագրել, օգտագործելով Ֆալկի տերմինը, «դիմանկար-դեմքերի» շարքին: Դիմանկարներ ստեղծելիս նկարիչն ասում էր. «Ես ուզում եմ դեմքը հասցնել դիմապատկերի», այսինքն ՝ հասնել հին սրբապատկերների ոգեշնչվածությանը: Ֆալկը կերպարանքը պատկերում էր գրեթե ամբողջ հասակով՝ կարևորելով մոդելի ձեռքի շարժումները:
Ստեղծագործությունը Ա. Աբրահամյանին նվիրել է նկարչի այրին՝ Անգելինա Շչեկին-Կրոտովան՝ ի նշան հարգանքի Երևանի Ռուսական արվեստի թանգարանի ստեղծողի:
Ռ. Ռ. Ֆալկը Ռուսական արվեստի թանգարանում (պրոֆ. Ա. Աբրահամյանի հավաքածու)
«Ձիթենիներ. Պրովանս», 1933
«Զբոսանք. Փարիզ», 1936
«Ծաղիկների փունջ», 1936
«Բնանկար երեխայով», 1938
«Սև շալովը», 1948
«Մարսելում»